Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 28 maj 2016

- Fredag och Lördag

Av sandra lindskog - 28 maj 2016 23:32

Ja i Fredags tog jag lite sovmorgon och sen städa och kolla på tv sen åt jag en melon sallad innan jag skulle träffa min minsta lilla syster på stan,vi gick på Marknaden hittade en jätte fin klänning,kunde inte motstå den .
Den är den finaste klänning som jag har jag bara älskar den,sen gick vi lite i affärer mm sen åkte hon hem och jag hade fredagsmys med mina pälskligar <3 <3.
Idag gick jag på Marknaden igen,gick med Sandra och hennes familj,träffade på mamma ,pappa min minsta lilla syster och min minsta lille bror också,jag köpte byxor och chips.
Var kallt både igår och idag men idag frös jag såå otroligt mycket så när jag kom hem så tog jag ett varmt bad med skum det behövdes verkligen fick upp värmen och sen cyklade jag till Lidl och handlade till nästa vecka,träffa även då min minsta lilla syster och mamma där.
Sen hem och så har jag bara tagit det lugnt och skönt och kollat på " Gladiatorerna" och filmen " Fjällbacka morden - Havet ger,havet tar " har sett den förut men det var så länge sedan så den kollade jag på.

Drack Bricka som är världens godaste cider med å åt lite chips å myser nu med mina pälsbollar <3 <3.

Imorgon ska jag åka till Rengsjö och fira Mamma på Mors Dag <3,men nu så ska jag ta och sova är ganska trött så det går nog bra.


GOD NATT.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards