Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av sandra lindskog - 6 juni 2016 01:47

Ja i helgen har det varit fullt upp i Fredags så städade jag och gjorde torsk gratäng och varma mackor sen på Lördagen så blev jag bjuden på jordgubbar och mjölk och sen blev det att tvätta hela dagen och avslutade med mys med katterna <3 <3 och final av "Gladiatorerna".

Å idag har jag varit på kalas hos kompisen som fyller 27 år idag <3
Blev bjuden på tacos,fika och tårta ( jätte gott var det ).Hade det jätte mysigt och vi hade tur med vädret också så det var tur för vi satt ute å åt mm tusen tack för maten å go fika.
Sen hem och ge Max medicin och bada å kolla på "Amasing Raice ".

Nu säger jag och mina pälskligar God Natt och sov så gott <3 <3.Kan inte sova så kollar runt lite och läser lite bloggar mm är så jobbigt att inte kunna somna på en gång men somnar nog till slut .
Imorgon har jag inget planerat förutom att jag ska till Lidl och kolla på "Sveriges Nationaldagsfirande på tv å massa mys med mina pälskligar förstås <3 <3.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards