Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av sandra lindskog - 21 juni 2016 22:22

Ja idag har jag haft besök på morgonen sen åkte vi på stan och fixade en grej sen hem och äta frukost och sen cyklade jag till Biltema,Jysk och Rusta men hittade inget åkte dit mest bara för att kolla runt lite.
Sen blev det en tur till Röda korset där jag köpte en cykel korg och sen en sväng på Willys och handlade lite som jag behövde.
Nu har jag badat och ätit kvälls fika

Det var hur gott som helst kan jag säga älskar melon ,sen så har jag bara tagit det lugnt och kollat på "Teen mum 2","Glamour","Born like me"kollar jag på nu och sen ska jag kolla på "Baby changes everything"sen blir det att sova .

Det märks att jag inte är van att cykla på en dam cykel har fått min kompis gamla cykel ,tusen tack vännen får ont i fötterna men det blir nog bättre snart bara jag vänjer mig .

Mina solstrålar <3 <3 mår jätte bra Max är inte okej än men det går framåt så det är skönt men kan inte släppa min oros kännsla helt,finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar eller hur mycket dom betyder för mig mina pälskligar små dom har en speciell plats i mitt hjärta <3 <3 <3 <3.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på tv och mysa med mina pälsbollar <3 <3 imorgon så ska jag städa inför Midsommar afton är borta då men vill ändå att katterna ska ha det rent och fint: D.

Ha det så bra alla mina underbara bloggläsare tusen tack för att ni läser min blogg ni är guld värda.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards