Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av sandra lindskog - 7 juli 2016 23:07

Ja idag har jag varit på stan och uträttat lite ärenden och sen hem och laga lax i ugn med go sås och efter det har jag städat hela lägenheten kan man säga så nu är det rent och fint inför helgen.
Sen kom min minsta lillebror och sover hos mig eftersom att han ska jobba natt då han är bagare mm och han sover hos mig imorgon med är roligt att han kommer över,har hunnit med en sväng till lidl med och köpte lite gott till helgen .
Den 18 den här månaden ska jag till Gävle och träffa min doktor som opererade min högra fot den 1 Mars så blir lite efter kontroller och han vill veta hur det går mm sen efter besöket så ska jag gå på stan i Gävle hade jag tänkt och shoppa lite och äta på mackdonslts (stava) är skönt att inte ha någon tid att passa tar tåget dit och hem är första gången jag gör det är lite nervös men det ska nog gå bra bara jag hittar rätt buss till sjukhuset.
Med foten/fötterna går det bra är lite svullen fortfarande och kan bara ha fopatoflor då jag inte får på mig andra skor än men går utan kryckorna iallafall å det är så skönt har längtat efter det länge nu.
Får ont från och till men bara jag vilar fötterna så går det bra har svårt att gå ner för trappan men det ska jag träna på å där jag är bortdomnad så är det ungefär lika har inte hänt så mycket på den biten men det blir väll bättre med tiden.
Mina katter mår bra som jag skrivit förut så var Max sjuk han hade stenar och blod i urinen så han har fått antibiotika mm men är orolig fortfarande att det ska vara kvar men ska tillbaka på kontroll den 19 så jag håller alla mina tummar och tår att han är frisk mitt lilla <3 .
Han kunde ha dött om jag kom in senare med honom det är nu det börjar gå in och chocken har liksom kommit nu är så glad att jag tog beslutet att åka in med honom och jag räddade hans liv <3 gör precis allt för dom mina solstrålar <3 <3 det finns inget ord som kan beskriva min kärlek till mina katter <3 <3 mina bebisar mina pälskligar <3 <3 .
Jag älskar dom av hela mitt hjärta <3 <3
Igår var jag till Långnäs med min älsta lillasyster och hennes 2 barn hade en jätte mysig dag med leksaker,mata ankor,fika och en sväng på stan å massa prat <3 <3 <3 <3 <3 .

Nej nu ska jag fortsätta kolla på "Arne Dhal " och sedan sova ,godnatt mina underbara bloggläsare KRAM......

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards