Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 juli 2016

Av sandra lindskog - 11 juli 2016 15:42

Ja i helgen så har det varit varmt å skönt ,på fredagen så tog jag bara det lugnt och skönt å fick besök av min lillebror som skulle sova hos mig då han jobbar natt sen på lördagen så var jag med Sandra och hennes familj till Bollegården och badade och hade det jätte mysigt

Visste inte att det badstället fanns men det var hur mysigt som helst och jag skulle kunna åka dit och bada flera gånger.
Sen på Söndagen så var jag iväg på en sak och sen kollade jag på film å åt lite gott mm

Å idag fick jag besök och före det så han jag med att uträtta lite ärenden och handla lite osv å nu åskar och blixtrar det ute är rädd så hoppas det går över fort .....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards