Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2016

Av sandra lindskog - 24 augusti 2016 21:25

Av sandra lindskog - 24 augusti 2016 15:07

Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till mina katter dom betyder sååå otroligt mycket för mig mina solstrålar mina pälskligar vad skulle jag göra utan er ni har räddat mig på flera sätt tack för att ni finns älskar er, to The mon and back <3 <3

-

Av sandra lindskog - 22 augusti 2016 21:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 22 augusti 2016 17:57

Ja i Fredags så blev det handling och sen hem och storstäda hela lägenheten så nu är det rent och fint å i Lördags så var det 50 års fest för min älskade Pappa <3 vi hade jätte trevligt och det blev verkligen en lyckad eftermiddag/kväll med släkt och vänner.
Igår så sov jag nästan hela dagen kom hem så sent på natten och kunde inte somna förens vid 02.30 sen så blev det en sväng på Lidl och lite städning mm.
Och resten utav dagen tog jag det lugnt och skönt och myste med mina pälsbollar <3 <3 och kollade på film "Maria Wern - Först när givaren är död".

Lite bilder från festen: )

Mina solstrålar,finns inget ord som kan beskriva min kärlek till mina katter Nisse <3 och Max <3.
Nisse kom igår morse och hoppade upp under mitt täcke och sov sen pussade han mig på handen,det får mitt hjärta att smälta <3 sen kom även min lilla bus Max <3 .
Idag var jag iväg på en sak(berättar senare kanske)men var sååå nervös men det gick jätte bra,ikväll blir det "Sofias änglar" och sen blir det att kolla på film och mysa med mina pälskligar <3 <3 <3 <3 <3.
Nu ska jag ta det lugnt och skönt och vila lite och kanske gå ut och fotografera lite om jag har energi.

Tatueringar som jag vill göra,har en ängel på min högra axel med texten "Hope" .

Av sandra lindskog - 15 augusti 2016 23:51

<3<3 Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till mina katter,Nisse <3 Max <3<3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards