Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 25 september 2016

Av sandra lindskog - 25 september 2016 22:16

Ja i helgen så hade jag planer på att tvätta och laga lite mat lådor men redan i Torsdags så känner jag att en förkylning var på gång så drack te men det hjälpte inte så det bröt ut dagen efter,har varit förkyld hela helgen och är det än men är på bättringsvägen.
Så har bara tagit det lugnt ihelgen å kollat på mycket tv och filmer badat varmt och druckit te å såvit länge å vilat ordentligt.

Imorgon så får jag besök på förmiddagen och sen så ska jag cykla till Dollar och köpa en matta till kattskålarna som ska vara bra som samlar maten på mattan istället för att det blir utspritt på golvet å ska nog köpa lite godis med som jag ska ha till helgen,sen blir det å handla lite mat,tycker det är så svårt att komma på bra och billig mat som man kan frysa in.
Har ni några tipps ? , efter det så ska jag mysa med mina pälsbollar <3 <3 och vila å hoppas på att förkylningen blir bättre.

Var ju till Gävle på Ortopedtekniska för jag har problem med blåsor av sulorna och dom ortopedtekniska skorna så hon som jag träffade där skulle fixa det åt för någon dag sedan så fick jag tillbaka skon ,det kändes bra först så jag använde dom mycket å trodde att problemet var fixat men jag hade fel,efter en stund så kände jag att jag började få en blåsa å det brännde till väldigt mycket så nu är jag tillbaka på ruta ett igen.
Ska ringa min sjukgymnast å höra vad hon säger,har ett par tennisskor som det går bra att ha sulorna i men jag vill använda dom ortopediska skorna för dom är mera stabilare och håller fötterna på plats.
Det är så tråkigt för alltid ska det vara någonting får höra vad min sjukgymnast säger .

Har varit ute efter en vinterjacka då min förra gick sönder så nu hittade jag den här på Bonprix för 349 kr så ska beställa den något tag iallafall innan vintern kommer.
Kan rekommendera er att gå in på den sidan å kolla,finns mycke fina Damkläder,Herrkläder,Barnkläder,Hem och Acesoarer till bra och billiga priser.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på."Johan Falk " och sedan sova hade jag tänkt får hoppas att det går bättre inatt då förra natten var ganska jobbig,är täppt i näsan så det är svårt att sova men det blir nog bättre snart hoppas jag.

Har tänkt att ha en frågestund har på bloggen så är det något särskilt ni undrar över eller vill fråga om så är det bara att skriva en kommentar,lägger upp svaren 9 Oktober.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards