Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2016

Av sandra lindskog - 23 december 2016 14:17

Nu har mina pälskligar fått lite julklappar å dom blev jätte glada mina underbara pälsbollar,ÄLSKAR ER <3 <3

Av sandra lindskog - 23 december 2016 00:32

Ja mina dagar den här veckan har bestått av möten,tvättning,julklapps shopping och inslagning och städning .
Så har varit fullt upp kan man säga och nu är det bara 1 dag kvar till julafton gud vad fort det går ,hela December har gått i raketfart.Vart tar tiden vägen?,
skönt att jag är klar med alla julklappar och att dom är inslagna katterna ska få sina julklappar imorgon <3 <3 dom kommer nog att bli jätte glada.
Imorgon åker jag till mamma och pappa sen på kvällen åker vi till min storebror och hans familj sen på Julafton åker vi till mormor och dagen efter mamma och pappa.....
Har köpt en dubbel lått till uppesittarkvällen får se om det blir någon vinst,brukar ha tur ibland.
Med mina fötter är det bra förutom att jag får ont i en fot när det är kallt ute eller om jag går längre sträckor men det blir
vell bättre med tiden är sååå glad och stolt över mig själv att jag gjorde operationerna har inte fattat att jag har gjort dom det går inte in i mitt huvud,är så tacksam för läkaren som fixade mina fötter han har gjort ett så bra jobb så tusen tusen tack.....
Nu ska jag kolla runt å läsa lite bloggar som jag brukar göra innan jag ska sova

GodNatt alla bloggläsare <3 <3

-

Av sandra lindskog - 20 december 2016 23:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 19 december 2016 22:00

Köpte ett nytt nagellack som jag ska ha på Julafton.....

Av sandra lindskog - 18 december 2016 22:20

Ja helgen har gått fort i Fredags så åkte jag till Rengsjö och på Lördagen så
skulle vi fira mitt minsta <3 1 årsdag blev bjuden på massa go fika mm.
Sen idag hade jag planer på att åka till Gävle men blev ändrat så då städade jag hela
lägenheten istället och fixade och donade lite.
Imorgon får jag pengar så då ska jag köpa alla julklapparna som fattas och lite annat,så imorgon har jag fullt upp först 2 möten och sen Hälsocentralen å julklapps shopping på Dollar,Karlssons och Rusta.
Sen på Tisdag så har jag ett möte och på Onsdag blir det städa och laga lite matlådor sen på Torsdag handla det sista och sen blir det uppesittarkväll hos min storebror och hans familj på Fredagen och julafton spenderar jag hos Mormor och dan efter hos mamma och pappa.
Idag har jag kollat på "Wallander" och "The Inposible" och nu snart blir det att kolla
på den här filmen

och sedan ta och sova lite ska försöka ta med mig mina solstrålar också är sååå mysigt att sova med dom i sängen,det
blir som en extra trygghet <3 <3
Nej nu måste jag ta och avrunda lite.....

GODNATT mina bloggläsare .....

Av sandra lindskog - 18 december 2016 22:06

När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran
och alla barnen räknar, dan före dan före dopparedan.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards