Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 januari 2017

Av sandra lindskog - 6 januari 2017 22:24

Ja förlåt för lite uppdatering men har varit förkyld sedan i Tisdags men kännde att det redan var på gång på Söndagen men det bröt ut riktigt på Tisdagen har haft feber,hosta,lite ont i halsen och jätte klen.
Så därför har jag inte skrivit något nu håller jag på att bli frisk känner bara av
näsan lite och lite hosta är kvar men annars är det okej .
Har hört att det går mycket med förkylningar nu och influensa är nog för att det är vinter mm,har hört jätte många som är sjuka .

Är med på kattgruppen på Facebook och där så fick jag ett tipps om en dokumentär om katter som gick på 2 an "Vårat enda liv med katt " heter den går repris imorgon med annars går den på svt play .....
väldigt intressant program för dom som älskar katter.

Har myst ner mig i soffan och kollar på det just nu kan rekommendera den som jag nämnde tidigare är väldigt intressant dokumentär.

Nej nu ska jag fortsätta kolla och sedan sova ,imorgon blir det att gå till en kompis och hennes familj och ha lite mini Julafton då vi inte har haft möjlighet innan,ska byta julklappar och äta god lunch mm och sen vid 17.00 så kommer Pappa och min näst äldsta lillebror och hämtar mig för vi ska på bandy ,heja heja Bollnäs <3 <3.
Är så bra att jag hyr från Bollnäs bostäder för varje år får jag 2 grais biljetter och 2 dryck biljetter av dom så det är jätte snällt utav dom hoppas det kommer mycket med folk.

GODNATT

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards