Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 27 januari 2017

Min Torsdag

Av sandra lindskog - 27 januari 2017 02:50

Ja dagen började med sovmorgon och mys gos med mina pälsbollar <3 <3 ocv sedan mysa runt i morgonrocken å äta frukost.
Sen kom min minsta lillebror och hälsade på riktigt mysigt och trevligt var det .
Fick go fika han hade gjort en laktosfri semla å den var verkligen super god ,tusen tusen tack.

Han stannade i några timmar,vi pratade och kollade på film å bara hade det bra.....

Nu på kvällen så har jag kollat på lite tv,badat,gjort ansikts mask och druckit en Bricka.
Nu har jag myst ner mig i sängen och kollat på film på surfplattan och ska jag ta och försöka sova i helgen åker jag till Rengsjö imorgon och sen hem på Lördag morgon eftersom jag ska på kalas hos en av mina bästa kompisar hennes minsta barn fyller år och på söndag blir det att tvätta och kolla på tv och laga lite matlådor som jag kan frysa in.
Nej nu måste jag säga God Natt.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards