Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 februari 2017

Av sandra lindskog - 17 februari 2017 21:57

Grattis till mig,min kompis Sandra och alla andra som heter Sandra.
Grattis på namnsdagen.....

Av sandra lindskog - 17 februari 2017 21:55

Ja idag har jag haft fullt upp precis hela dagen först hade jag ett ärende på stan sen vidare till veterinären och köpa mera kattmat,dom fick 2 råttor också dom var så himla söta så kunde inte motstå dom.
Sen hem en snabbis och sen ner på stan i ett annat ärende
och sen gick jag på stan en sväng tills Mamma och Pappa kom och hämtade mig då vi skulle handla var på Dollar,Rusta,Lidl och Willys.
Var en sväng på biblioteket också med mina 2 minsta syskon barn var jätte mysigt.
Han med att äta korv på Biltema med blev bjuden på det för att jag har namnsdag idag (tusen tack)Är helt slut i kroppen känns det som har precis duschat och nu har
jag kollat på "Fångarna på fortet" och nu kollar jag på "Glamour" sen kanske det blir någon bra film.....
Imorgon ska jag till Buspalatset med en av mina bästa kompisar då hennes näst yngsta son ska ha kalas för sina kompisar där kommer bli mysigt,
sen på Söndag så blir det kalas hemma hos dom mm så det blir fullt upp i helgen med massa roliga saker.
Nu ska jag äta lite godis och tända lite ljus och fortsätta fira min namnsdag.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards