Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2017

Av sandra lindskog - 14 februari 2017 10:34

Av sandra lindskog - 11 februari 2017 23:56

Av sandra lindskog - 7 februari 2017 16:34

Älskar Nellys klänningar här är några som jag älskar vill ha alla dom.....

Av sandra lindskog - 7 februari 2017 16:21

Mina solstrålar Nisse <3 och Max <3 dom är för underbara hittade dom så här för en stund sedan å mitt hjärta bara smälter,dom är för söta mina pälsbollar.
Om en stund ska jag ta å göra mat blir nog pasta och tomatsås idag,enkelt och gott sen efter maten så ska jag ut och gå en sväng och rensa tankarna lite känner att jag behöver det.
I helgen så var jag hemma på Fredagen sen på Lördagen så åkte jag till mamma och pappa å mina syskon ,å mina 3 underbara syskonbarn var där med gud vad jag har saknat dom 3 mina sötnosar <3 <3 <3 var full fart och det blev massa mys och lek är så mysigt när dom kommer och kramar en lite då och då dom 3 betyder sååååå otroligt mycket för mig och smart blir jag Faster igen är inte långt kvar nu är så spännande och roligt .
Kom hem på Söndagen och då möblerade jag om i vardagsrummet blev jätte fint (bilder kommer imorgon)vart mycket större och luftigare så blev jätte nöjd.
Sen på kvällen kollade jag på "Så ska det låta ",badade och tvättade ,den här veckan blir en lugn vecka ska handla men sen är det inget planerat tror jag men det dyker vell upp något som jag glömt .
Ikväll så ska jag tända massa ljus och kolla på "Familjer på äventyr "och bara ta det lugnt och skönt å mysa med mina pälsbollar imorgon står handling på chemat.....

Har börjat få ont i mina fötter igen och vänster höft och jag förstår inte varför har ju inte gjort något speciellt,får se om det går över fort eller om jag ska kontakta min sjukgymnast å höra vad hon säger och tycker är ju så jobbigt att jag börjar få ont igen utan anledning känns så himla konstigt men som sagt så hoppas jag att
det försvinner snart.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag mina underbara bloggläsare å tusen tusen tack för att just ni vill läsa min blogg det betyder
så otroligt mycket för mig så tusen
tusen tack.....

-

Av sandra lindskog - 3 februari 2017 00:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards