Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av sandra lindskog - 1 mars 2017 21:57

Ja idag är det 1 Mars tiden går så otroligt fort snart är det vår och sen blir det sommar längtar tills jag kan sitta ute på balkongen i värmen och mina pälskligar längtar dom med <3 <3.
Har inte gjort något speciellt dom här dagarna förutom handling och tvätta har varit så tråkigt väder så har inte orkat göra Så mycket och har varit på dåligt humör och allt blir bara fel nu får solen komma
fram tycker jag .
Nu läser jag lite skvaller och tittar på "Outsiders" och efter det blir det "90 days to wed "och dricka lite nyponsoppa sen sova å hoppas katterna är på min sida inatt och inte bråkar en massa.
I helgen blir det att städa garderoberna,göra matlådor att frysa in,massa lek och mys med katterna <3 <3 och kolla på "Andra chansen i Melodifestivalen "å äta massa gott och på Fredag kommer min minsta lilla syster och hälsar på kommer bli
mysigt.
Ska hinna fotografera lite med om det blir bra väder funderar på att mata lite ankor på Långnäs å gå runt vågen så jag kommer
ut lite.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

-

-


Skapa flashcards