Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 mars 2017

Av sandra lindskog - 6 mars 2017 12:48

Ja helgen spenderas i Rengsjö på Fredagen var min minsta lilla syster och hälsa på mig och mina katter ,vi lekte med dom och sen åt vi tonfisk sallad å pratade mm sen följde jag med till Rengsjö och då var hon snäll å klippte och färgade mitt hår.
Kände att jag behövde en förändring å det blev sååååå fint

sen på Lördagen så fick vi besök av min storebror och hans familj och på kvällen blev det Melodifestivalen och i går så fotograferade min minsta syster mig och det blev jätte fina bilder,på eftermiddagen så åkte jag och min minsta lille bror till Mormor och Harry å hälsade på .
Kom hem i natt och mina pälskligar vart jätte glada och dom sova med mig hela natten <3 <3.
Nu är dom jätte trötta och sover så skönt <3 <3

Nu tar jag det lugnt och kollar på "Arne Dhal "och dricker bricka och senare ska jag till Sandra och hennes familj ska äta mat och kolla på film och mysa med barnen.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards