Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 1 april 2017

Av sandra lindskog - 1 april 2017 23:26

Har beställt lite från HM måste passa på när dom har gratis frakt och lite rea,älskar
pyjamasen perfekt till sköna sommar kvällar ute på balkongen mm.
Å älskar dom andra sakerna med ,känner att jag måste unna mig något nytt var så länge sedan jag gjorde det och det är saker som jag behöver pyjamas till sommar kvällar som jag sa tidigare och linnet och kjolen till sommaren och väskan den är så himla snygg behöver en ny då min som jag använder nu är trasig .
Ska beställa lite mer sommar kläder lite längre fram också men är bara April så jag har tid på mig.
Nu så ska jag ta och sova lite å imorgon kommer jag hem till mina pälsbollar <3 <3
saknar dom sååå otroligt mycket <3 <3 har spenderat helgen i Rengsjö.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards