Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2017

Av sandra lindskog - 19 april 2017 14:30

Har kollat på den här filmen den var jätte bra så jag kan rekommendera den .....

-

Av sandra lindskog - 16 april 2017 19:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 14 april 2017 01:36

Stort grattis på 3 års dagen Hugo,
moster älskar dig massor stor kram till
dig på din dag <3

Av sandra lindskog - 12 april 2017 01:46

Jätte bra film men sorglig med

Av sandra lindskog - 9 april 2017 23:22

Ja helgen blev inte som jag tänkte,tänker inte gå in på det detaljerat men det blev som det blev.
Har bara tagit det lugnt och skönt och
varit ute på balkongen mm har varit fint väder så har även varit ute på promenader ,fotograferat lite å myst med mina pälskligar <3 <3
lyxade till Söndagen med att äta räkmacka och jordgubbar å kolla på "Teen mum 2" ,bada och haft ansiktsmask var riktigt skönt huden blir som ny mycket fräschare och glansig.
Imorgon så ska jag på ett ärende på stan sen på Tisdag så ska jag handla lite mat och på Onsdag så ska jag träffa min sjukgymnast för sista gången sen tar hon semester och går sedan i pension det känns inte bra tycker om henne jätte mycket och hon har hjälpt mig så att jag fått opererat fötterna ,kommer att sakna henne .
På Torsdag blir det att äta lite påsk godis och katterna ska få lax eller något annat gott å sen ska jag kolla på "Lets Danse"
sen på Långfredagen så åker jag till Rengsjö och firar påsk hos dom alla kommer hem på Söndagen tror jag.
Nu kollar jag på "Dr Queen " och snart så ska jag ta och sova med mina pälsbollar om dom vill sova hos matte inatt dom har varit så glada när jag har varit hemma i helgen.
Igår var jag å åt grillat hos Sandra och hennes familj var premiär för mig ,det var super gott grilla kött,kyckling och korv och till det hade vi potatissallad (fast jag är laktos så fick pommes istället).
Hade grönsaker och go sås till med sen på kvällen så åt vi godis och chips å drack cola och kollade på en jätte läskig skräckfilm mm .Nej nu ska jag ta lite chips och mysa ner
mig i sängen och kolla på "Skärgårdsdoktorn " innan jag ska
sova .

PS. Är så glad att ni vill läsa min blogg å tusen tack för alla kommentarer


God Natt mina underbara bloggläsare

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards