Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 20 maj 2017

Av sandra lindskog - 20 maj 2017 01:12

Ja idag har jag haft fullt upp började
dagen med att storhandla var behövligt för typ allt var slut och då menar jag allt,
sen så har jag städat hela lägenheten så nu är det rent och fint inför helgen.
Har varit väldigt varmt idag fast ingen sol blir så otroligt trött av detta väder känns
som om jag kan sova hela dagen,
Startade helgen med att bada och kolla på "Talang " tycker absolut att rätt vann åt lite osthjärtan och isglass å myste med mina pälsbollar <3 <3.
Imorgon så ska jag ta sovmorgon och
sen vid 17.00 så ska jag till Sandra och hennes familj ska bli bjuden på go mat där,blir hemma gjorda hamburgare mm sen så blir det att prata massor och kolla på film och mysa med barnen.
På Söndag ska jag laga lite matlådor ska göra chili corn carne (stava)
och lax med sås i ugn ska ha ris till hade jag tänkt ska fotografera lite också om det
blir tid över å gå till mitt ställe där det är jätte mycket vitsippor och inge folk,är 5 min ifrån där jag bor är en liten skog som är så fin och dit kan jag gå och andas ut och vara mig själv älskar den platsen,min lilla egna skog .
Sen på kvällen ska jag kolla på "Teen mum OG " och vara ute på balkongen om det
blir fint väder,
Min dag har varit mycket upp och ner och det är jobbigt men får hoppas att det blir bättre snart känns som om jag jämt har oturen på min sida.Hopas att den vänder snart,nu ska jag läsa lite bloggar och sedan hämta katterna till sängen och sova .....


God natt mina bloggläsare Kramar till er alla

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

-

-


Skapa flashcards