Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 30 maj 2017

Av sandra lindskog - 30 maj 2017 13:36

Ja i helgen så har jag varit och fotograferat lite på mitt ställe där det växer vitsippor och andra blommor.
Älskar att vara där och bara vara och andas behöver det ibland

Idag så har jag varit till Lidl och handlat lite glass och godis behöver unna mig det idag har en ganska jobbig dag ,köpte även bröd till kvällens middag.
Regnar idag så jag ska bara ta det lugnt
idag och mysa med mina pälsbollar <3 <3
Nisse har sovit på mig en lång stund och
Max blir avundsjuk för att Nisse sover hos mig min lilla Max han är så busig .
Ikväll ska jag bada och kolla på "Det största äventyret" och nu kollar jag på
"Rädda Willy" tycker om dom filmerna ,ska
hinna med att ringa lite samtal med
hade jag tänkt.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards