Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 31 maj 2017

Av sandra lindskog - 31 maj 2017 13:34

Ja idag så har jag varit och handlat lite mat på Lidl hittade jag ett jätte fint linne som är perfekt nu i sommar för bara 50 kr .
Hittade även ett par leggins med spets nertill för 50 kr som jag kan använda året runt,nu håller jag på å tvättar och fixar lite med olika saker ska gå och köpa hänt i veckan medan jag väntar på att nästa maskin ska bli klar och blir en till sväng på Lidl glömde några saker där.
Ikväll ska jag bada och kolla på "Counting On" och äta lite glass och katterna ska
få räkor hade jag tänkt,ska kolla lite på tv
nu innan jag ska gå ner till tvättstugan
och slänga in en till maskin .
Ska försöka gå till mitt ställe där det växer vitsippor om jag får tid över annars så tar jag det imorgon,ska skriva ett inlägg om mina fötter och hur det har gått med allt annat och båda operationerna någon dag den här veckan så håll utkik.

Ha en fortsatt trevlig dag .....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

-

-


Skapa flashcards