Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2017

Av sandra lindskog - 6 maj 2017 23:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 5 maj 2017 22:32

Kan inte förklara med ord hur mycket Nisse och Max betyder för mig dom
är helt underbara mina bus katter mina solstrålar mitt allt,gör vad som helst för dom 2 finns bara ett ord KÄRLEK <3 <3

Av sandra lindskog - 5 maj 2017 21:07

Ja idag så har jag haft besök och sen så har jag plockat vitsippor i det fina vädret .
Har städat och varit ute på balkongen med mina pälskligar <3 <3 Nisse
älskar att vara ute han njuter verkligen min go Nisse <3 Max han vågar inte gå
ut riktigt än men det blir lite i taget min lilla Max bus <3 .
Nu har jag badat och myst ner mig i soffan med tända ljus och kollar på "Lets Danse"
å äter godis,katterna sover <3 <3 sen så ska jag kolla på film innan jag ska sova .....

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Av sandra lindskog - 2 maj 2017 20:56

Ja idag skulle min kurator komma till mig vid 10.30 men när den blev det så ringde hon och sa att det var krångel med bilar så jag cyklade dit istället,sen cyklade jag
till Dollar å handlade födelsedags present till min äldsta lillebror som fyller år
nästa vecka.
Blev hem sen och äta parisare och sen cyklade jag vidare till Rusta och Jysk handlade lite behövande saker å är sååå glad hittade kattgräs på Rusta har kollat i varje affär men inte hittat men idag så gjorde jag det.
Nu har jag badat och gett katterna <3 <3mat å nu kollar jag på "Det största äventyret"och sen blir det "Biggest loser"
innan jag ska sova .
Imorgon så ska jag handla och på Torsdag ska jag träffa min sjukgymnast och tvätta och på Fredag ska jag träffa min arbetsterapeut och uträtta ett ärende å kolla på "Lets Danse " å mysa med mina pälsbollar <3 <3 sen på Lördagen så blir det att åka till Gävle å kolla när min lillebror ska springa ett lopp.
Söndag blir vilodag .....

Av sandra lindskog - 1 maj 2017 00:46

Ja idag har jag varit och firat en av mina bästa vänners barn som fyllt 7 år fick go fika å tårta (fick glass då jag är laktosintolerant)
som var jätte god .

Fick jätte fina blommor av Zo'e

Sen så stannade jag kvar å blev bjuden på grillat var super gott och sen gick vi till
Vevlinge och kolla på majkasen var mycket med folk där,var jätte skönt att stå vid brasan och värma sig då det var kallt .
Den var jätte fin haft en jätte mysig Valborgsmässoafton <3

Tog fina bilder på mina pälskligar i morse
<3 <3

Nu säger jag och mina pälsbollar <3 <3
God Natt och glad Valborg.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards