Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juni 2017

Av sandra lindskog - 19 juni 2017 20:57

Blev en sväng till Söderhamn för shopping med Mamma och min minsta lilla syster,
var på HM,ÖB och Dollar å mat på
Donken .
Fyndade jätte fina kläder och örhängen på HM och hittade lite på dom andra
affärerna med ,imorgon blir det att handla på Willys och Lidl sen till Systemet och handla lite inför Midsommar.
Just nu kollar jag på "Lotta på Liseberg " och har tänt lite ljus å myser när det regnar
ute .....

Av sandra lindskog - 18 juni 2017 16:38

Ja i helgen så har jag städat hela lägenheten och skurat sen så har jag kollat på "Gladiatorerna" och varit ute
och fotograferat massa ,har även haft
besök utav Mamma och pappa å min minsta lilla syster blev bjuden på go fika.
Idag har jag tagit det lugnt på eftermiddagen och nu sitter jag ute på balkongen och myser med mina pälsbollar <3 <3

Sen ska jag kolla på "Teen mum OG" och äta lite Chokladpudding och kolla på
någon bra film och tända lite ljus mm.
Imorgon så ska jag åka till Söderhamn med min minsta lilla syster och Mamma ska handla lite sommar kläder å lite annat smått och gott får se vad jag hittar ,
sen blir det att kolla på "Lotta på Liseberg " å på Tisdag blir det att handla lite mat och saker inför Midsommarafton .

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.....

Av sandra lindskog - 18 juni 2017 09:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

-

-


Skapa flashcards