Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2017

Av sandra lindskog - 13 juli 2017 00:24

Har min minsta lilla syster på besök vi har pratat massor varit till Långnäs å fotograferat lite sen hem och ätit go mat och
spelat minigolf .
Sen så här vi kollat på film och ätit gott mm
nu ser vi en till film innan vi ska sova .....

Av sandra lindskog - 10 juli 2017 12:21

Ja i helgen så här jag varit hemma med mina pälsbollar och myst
Har städat hela lägenheten och fixat och donat har även hunnit med att fotografera lite i regnet .
Har kollat på film och badat (badkar)
å gjort ansiktsmask och bara tagit det lugnt och skönt ,behövde det efter en full proppad vecka tror jag hade saker att göra varje dag förra veckan så behövde verkligen en
lugn helg .
Den här veckan så ska jag handla lite och köpa present till Mormor <3 som fyller år och sen från Onsdag till Torsdag ska min minsta lilla syster sova över hos mig ,vi ska äta go mat och kolla på film och bara mysa och ska träffa min kurator en gång till
innan hon går på semester.
Nej nu ska jag kolla vad mina älsklingar <3 <3 gör och sen cykla till Jysk och sen handla på
Lidl .
Ni får ha en fortsatt bra dag mina bloggare .....

Av sandra lindskog - 4 juli 2017 15:35

Min nya parfym,älskar den luktar så himla gott .Kommer använda den
jätte mycket kostar 29'90 på Rusta finns olika sorter.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards