Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2017

Av sandra lindskog - 2 juli 2017 19:31

Ja igår (Lördag) var det dop för min storebrors yngsta son var jätte , jätte fint och blev bjuden på go fika och min minsta lillebror hade bakat tårtorna han är
så himla duktig.
Fick träffa Farmor och Farfar som kom från Linköping, som kom till Dopet var fint
väder med så det var tur ,efter Dopet blev det att äta grillat hos Mamma och pappa å några utav mina syskon

Sen så här jag färgat håret lite mörkare kändes som att jag ville ha en uppfräschning av håret så min minsta lilla syster var så snäll och hjälpte mig .
Blev såå himla nöjd och mina blåa ögon kom verkligen fram kom hem igår kväll och katterna blev jätte glada <3 <3
idag har jag städat och möblerat om lite blev jätte bra men är några små saker kvar att fixa .
Har nyss kollat på " Teen Mum OG " och snart ska jag gå ut och plocka lite nypon rosor ,har sådan tur att dom växer utanför där jag bor dom luktar så gott så brukar ställa dom lite överallt i lägenheten.
Efter det så ska jag bada och kolla på någon bra film innan jag ska sova,hoppas jag kan sova bättre då natten som var ,var helt kaos och massa tankar kom upp så somnade inte förens 0.03 på natten så håller
tummarna att jag kan sova i natt.

Ha en fortsatt trevlig kväll.....

Av sandra lindskog - 2 juli 2017 19:11

Har beställt lite skor nu till sommaren det
är så bra att dom har , 3 för 2 så då får
man det billigaste paret gratis blev 300 kr
för alla tre paren.
Kan passa på att säga att dom har rea där nu så passa på att fynda sidans namn
är Skopunkten.se

-

Av sandra lindskog - 2 juli 2017 00:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards