Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av sandra lindskog - 21 augusti 2017 22:40

Ja helgen började med stor handling och ett besök på Röda korset fyndade lite saker
där ,sen hem till Rengsjö och firade
Pappa som fyllde år sen på kvällen så kollade vi på " Fångarna på fortet " och hade det mysigt.
På Lördagen blev jag bjuden på go mat ,Pappa fick en stek sak till grillen i födelsedagspresent så då provade han den var jätte gott sen innan maten så var jag och plockade vild hallon <3 hittade jätte mycket och då menar jag jätte mycket tog 2 timmar tror jag ,var helt slut i kroppen efteråt .
Sen igår så var jag till " Majas café och presenter " fyndade 2 fina ljuslyktor med drömfångare på och en duk å en födelsedagspresent till Mamma som fyller år snart .På eftermiddagen
så firade vi min storebror som fyller år idag men som vi firade igår .
När jag kom hem så blev det mys med mina underbara pälsbollar <3 <3 och kolla
på " Teen mom UK " och badade i mitt badkar är såå avslappnande och sååå skönt ......

Av sandra lindskog - 21 augusti 2017 22:27

Grattis till min storebror som fyller år idag,hoppas du får en jätte bra dag <3

Av sandra lindskog - 21 augusti 2017 21:46

Kärleken till mina katter är obeskrivlig kan inte förklara i ord hur mycket dom betyder för mig ,mina solstrålar min kärlek .
Älskar dom 2 så otroligt mycket klarar mig inte utan dom mina underbara pälsbollar ,
matte älskar er <3 <3

-

Av sandra lindskog - 21 augusti 2017 14:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards