Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av sandra lindskog - 27 augusti 2017 16:20

Ja helgen spenderades i Rengsjö har ätit go mat och kollat på "Fångarna på fortet" på Fredagen och igår blev det att fotografera lite sen bakade jag med min minsta lilla syster.
Sen på kvällen fick vi besök och åt go mat och kollade på "Duellen" idag har jag städat och myst med mina pälsklingar <3 <3 ska snart diska lite och sen äta mat och kolla
på "My super sweet 16" och nya säsongen av "Teen mom 2" längtar .
Å senare ikväll ska jag bada och göra ansiktsmask och kolla på "Spårlöst" och tända massa ljus å bara ta det lugnt med mina pälsbollar <3 <3 har saknat dom sååå himla mycket när jag varit borta men nu blir jag hemma både nästa helg och helgen efter för nu på Lördag ska jag till Sandra och hennes familj å fira mig som fyller år den 7 ,kommer lite andra kompisar med.
Ska grilla på kvällen och sen blir det tårta mm kommer bli såå mysigt.
Helgen efter blir det dop för Sandras minsta sötnos å den 7 fyller jag 28 år så
blir kalas hos mig då ,ska baka till veckan funderar på att göra choklad muffins med hallon,drömmar,chokladbollar,och sol bullar (eller vad det heter)å så blir det tårta så
klart .
Så har ganska fullt upp i 2 veckor känns det som och Mamma fyller år den 9 men då ska jag på dop så kommer fira henne när jag fyller år mm.
Nej nu ska jag städa lite och sen blir det ett besök till Hällen å mysa lite i solen .
Ni får ha en fortsatt trevlig helg kram......

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

-

-


Skapa flashcards