Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 5 september 2017

Av sandra lindskog - 5 september 2017 23:19

Ja hade tänkt baka massa gott tills jag fyller år men pgv min järnbrist så är jag jätte trött och har ingen ork alls och är extra trött nu när jag har mensen också .
Allt känns tungt att göra och får hjärtklappning för minsta lilla som jag gör har jämt bakat och fixat varje år men nu har jag helt tappat orken den finns inte fast min hjärna vill men kroppen
orkar inte känner mig så besviken på mig själv jag orkar inte är så jobbigt och jag blir så arg på mig själv .
När får jag min ork tillbaka ???

Av sandra lindskog - 5 september 2017 23:10

Ja i helgen så blev jag firad av Sandra och hennes familj och några gemensamma kompisar,blev bjuden på grillat,å tårta med hallon och blåbär(mina favoriter),fick
jätte fina presenter.
Sen på kvällen blev det att kolla på film mm
blev en jätte mysig eftermiddag/kväll är så tacksam för att jag har alla dom <3 <3.
Dagarna hitills så här jag haft fullt upp har städat,tvättat,handlat,renbäddat sängen å städat ännu mera .
Imorgon ska jag diska ,skura hela lägenheten och förbereda inför mitt kalas som är på Torsdag då jag fyller 28 år ,tidigare i dag så har jag blivit firad av min äldsta lilla syster och hennes 2 sötnosar fick ett jätte fint doftljus,choklad och kattgodis.
så här haft fullt upp idag tror jag inte
suttit ner förens på kvällen imorgon så får jag besök utav min Arbetsterapeut på eftermiddagen och på kvällen blir det att tvätta en extra maskin om jag har turen på min sida.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards