Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 28 december 2017

- Julen 2017

Av sandra lindskog - 28 december 2017 19:41

Dagen före julafton blev det att spela "Bingolottos Uppesittarkväll" hos min storebror och hans familj,blev bjuden på skinkmacka och massa julgodis mm hade en jätte mysig kväll.

Sen på Julaftons morgon så blev det go frukost och sen gröt innan "Kalle Anka"och hanns vänner önskar God Jul efter Kalle så åkte vi till mormor och Harry och åt julmat och blev bjuden på jätte god efterrätt och sen fika och godis mm,släkten kom också dit .
På kvällen kom tomten och fick jätte fina julklappar (tusen tack) .

Dagen efter julafton så blev det julmat i Rengsjö och sen på kvällen provade jag att åka skridskor för första gången sedan operationerna,fick ont på vänster fot och höger ramlade utåt så gick inte så bra men har provat iallafall.När vi kom hem kollade vi på "Frost" och åt julgodis mm.

Haft en jätte mysig jul med familjen sen idag blev det att ha mini jul med några kompisar åt god mat och efterrätt och fick jätte fina julklappar.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards