Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 13 januari 2018

Av sandra lindskog - 13 januari 2018 00:13

Ja idag har jag städat precis hela lägenheten och fixat och donat till 110 % sen så här jag tvättat och nu väntar jag på att sista maskinen ska bli klar sen så ska jag ta ett snabbt bad och krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av "Pyamasklubben" och "Saltkråkan" och ska ta en lång sovmorgon det behöver jag verkligen göra är helt slut i hela kroppen .
Imorgon är jag bjuden på smörgåstårta hos en kompis och senare på kvällen ska jag till en annan kompis och kolla på "Rederiet" och sen när jag kommer hem blir det att kolla på
"Outdhoters" och "Baby changes everything"
På Söndag ska jag till Sandra och hennes familj och hälsa på och en annan kompis skulle dit med.
Sen när jag kommer hem ska jag kolla på "Gladiatorerna" och "Farmen" och "Teen Mum OG" och tidigare idag har jag varit till Lidl en snabb sväng,kommande vecka har jag bara stor handling och ett möte planerat och bandy på Fredag och sen spenderar jag helgen i Rengsjö .
Nej nu ska jag snart hämta min tvätt och mysa med mina 2 <3 <3 dom är så himla söta mina underbara pälsbollar <3 <3
ni får ha en fortsatt trevlig helg.......

En stor kram till er alla och God Natt.......

Avslutar med en bild på mina sötnosar <3 <3 <3 <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards