Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under januari 2018

Av sandra lindskog - 9 januari 2018 14:30

Av sandra lindskog - 7 januari 2018 22:24

Har myst ner mig i soffan och kollar på "Så ska det låta" äntligen har det börjat igen .
Katterna sover så sött <3 <3 och ska sova jag med efter jag tittat på tv ,imorgon blir det att handla och städa lite och testa dammsugaren som jag köpt av en kompis den är utan sladd så det är skönt .......
Försöker komma på maträtter som är både laktosfri och järnrik har ni några tipps?ska vara enkelt att laga och som går att frysa in så är tacksam för massa tipps .
Älskar mina katter sååå mycket dom är mitt allt och min kärlek i livet dom gör så att jag kliver upp på morgonen dom är mina 2 <3 <3 kan inte beskriva i ord hur mycket dom betyder för mig.......mina solstrålar mina sötnosar.

Av sandra lindskog - 5 januari 2018 00:43

Ja idag är det tråk väder har snöat och blåst nästan hela dagen och imorgon ska det
Snöa ännu mer tycker att det räcker nu faktiskt.
Katterna <3 <3 har sovit nästan hela dagen och jag har varit såå trött imorgon är det Fredag igen och jag har inget planerat blir nog en lugn helg ,det behövs efter jul och nyår ska försöka komma ut å fotografera lite om det blir bra väder känns som om aldrig solen är framme.
Ska ta å försöka sova lite och klura ut en ny bloggdesign.......

God fortsättning på det nya året och God natt

Av sandra lindskog - 4 januari 2018 02:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 2 januari 2018 23:49

Av sandra lindskog - 1 januari 2018 22:39

Har kollat på den här filmen den är sååå bra och kommer 3 till ,älskar dom filmerna .......

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

-

-


Skapa flashcards