Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under mars 2018

Av sandra lindskog - 16 mars 2018 22:35

Ja idag har solen varit framme hela dagen och den värmde jätte skönt men var lite kallt och nu ikväll har jag tänt ljus och kollat på
"Talang" finalen och Madelene vann och det blev rätt vinnare tycker jag.

Nu ska jag mysa med mina underbara pälsbollar<3 <3 och kolla på någon film tror jag ,imorgon ska jag nog ut och fotografera lite hade jag tängt så håll utkik efter ny uppdatering med massa bilder .

God Natt

Av sandra lindskog - 16 mars 2018 01:59

Ja i Fredags så var jag till tandläkaren och jag var ganska lugn när jag kom dit
men sen när dom skulle börja då blev jag rädd och fick en illamående känsla ,trode jag skulle svimma några gånger men var en bra tandläkare och han förklarade vad dom gjorde och var en sköterska där med och dom pratade om annat så då kunde jag slappna av lite till och från.
Tog tid innan den gick att ta bort för den satt så hårt fast fick sy 2 stygn var skönt att få det gjort men att veta att jag ska dra 1 till det ser jag inte fram emot längtar tills allt är klart och jag kan äta vad jag vill igen för nu är det svårt då jag bara får tugga på andra sidan och har svårt att dricka så då är det bra med sugrör .

Var en fin och varm dag idag hoppas våren börjar komma för solen värmer så skönt och jag vill inte ha mera snö ,det räcker nu tycker jag .
Är det flera som håller med ???

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa lite bloggar mm
God Natt..................

Av sandra lindskog - 8 mars 2018 23:38

Ja här kommer en uppdatering om tandläkar besöket,gick bra men var lite nervös har några tänder som måste lagas och har små hål som kommer läka och 2 visdomständer som ska tas bort .
Har tid imorgon för att ta bort den som är värst kommer bli skönt när det är gjort får inte äta på ett tag sen så ska passa på att äta en bra frukost och lite mellanmål och frukt och dricka massa vatten .
Sen åker jag till Rengsjö och spenderar helgen där och på Lördag blir det att fira mitt minsta syskonbarn som fyller 1 år gud vad det går fort ,sen go mat och kolla på " Melodifestivalen finalen " hoppas på John Lundvik eller Martin Almgren,vilka är era favoriter ???

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med mina pälsbollar <3 <3

Av sandra lindskog - 8 mars 2018 13:39

Av sandra lindskog - 5 mars 2018 16:43

Tycker om mina nya strumpor med sköldpaddor på .........

Mina underbara pälsbollar är trötta idag <3 <3 lika som matte är ,nu ska jag ta och möblera om lite och sen blir det att äta chili corn carne och ikväll blir det att bada skumbad och tända ljus och sen kolla på
" Sofias Änglar " och kanske någon Beck film.
Imorgon ska jag till tandläkaren inget som jag ser fram i mot är bland dom värsta sakerna jag vet men jag måste för har ont i några tänder och några är vassa mm ,vill inte veta vad dom kommer fram till får hålla alla tummarna att det inte är något .........

Nej nu ska jag lyssna på "Melodifestivalen " och fixa och dona lite ,uppdatering om hur det gick hos tandläkaren kommer imorgon .

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards