Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2018

Av sandra lindskog - 4 april 2018 12:52

Kollar på den här filmen i regn vädret .. ...

Av sandra lindskog - 3 april 2018 17:50

Sitter med en kopp te och njuter av solens strålar och mina pälsbollar sover så sött <3 <3 ,å har en ny städad lägenhet och nu ska jag ta och äta lite chili corn carne och kolla på någon bra film och senare ska jag bada skumbad och kolla på "Glamour" .
Imorgon får jag besök utav min Arbetsterapeut och senare på dagen får jag besök utav min kurator sen vet jag inte vad jag ska hitta på ,dom säger att det ska snöa imorgon och det hoppas jag dom har fel på för jag vill ha sommar och sol å värme och kunna sitta ute på balkongen å bara mysa och ha dörren öppen så katterna kan gå ut ,dom älskar verkligen att vara där mina sötnosar.
Sen i veckan har jag inget planerat utan får se hur dagarna blir har en förkylning i kroppen känns det som har ont i halsen och lite hostig så te har varit min bästa vänn idag får hoppas den försvinner snabbt för tycker inte om att vara sjuk ,helgen spenderar jag hemma med katterna och bara mysa så mycket jag kan och kanske fotografera om det blir fint väder och planera hur jag ska fixa ute på balkongen ska ha smultron ,jordgubbar och några blommor funderar på pelargoner och något annat och måste köpa jord mm har ni några tipps på balkong inredning ???

Nej nu så ska jag ta och äta lite mat,får se om det blir någon mera uppdatering senare ikväll KRAMAR

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards