Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av sandra lindskog - 9 augusti 2018 15:24

Jag har nyss kommit hem från sjukgymnasten pgv min höft då jag har felställningar och har väldigt ont och det har förvärrats senaste tiden.
Blir 2 gången jag är dit nu det gick bra och fick några övningar som jag ska göra hemma och hon kände och tryckte så nu är jag öm och har ont ,skulle fundera på akupunktur till nästa vecka om det skulle vara något .
Känns som om det skulle funka är bered på att prova allt bara jag slipper den här smärtan som jag har nu så jag hoppas det blir bättre och hon är jätte snäll och hon förstår verkligen mina problem och vill hjälpa mig så gott hon kan hon är jätte bra.
Nästa tid är om 2 och 1 halv vecka tror jag om jag inte minns fel.

Nu ska jag vila lite och sen fota mina underbara pälsbollar <3 <3 Och bara mysa med dom resten utav dagen .........

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards