Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 4 september 2010

Av sandra lindskog - 4 september 2010 19:51

glömde fråga,vad vill ni att jag ska skriva om i min blogg?

Av sandra lindskog - 4 september 2010 19:46

som ni ser har jag en ny design på min blogg och jag blev super nöjd,vad tycker ni?

 

nu blir det inge mera updateringar förens imorgon,så passar på att säga GODNATT och hoppas ångesten släpper så att jag kan sova.

Av sandra lindskog - 4 september 2010 17:34


har precis målat mina naglar röda,depend är ett jättebra

nagellack och som jag absolut rekomenderar.Dom

finns i alla färger och torkar snabbt

 

funderar på att inskaffa några nyafärger+lite smink mm

  

Av sandra lindskog - 4 september 2010 17:15

  


ikväll blir det pizza,så nu bär det av mot köket och hjälpa till lite,hoppas ni får en bra Lördagkväll.

Av sandra lindskog - 4 september 2010 17:03

            


Funderar på att köpa detta till veckan,och funderar också på att bli blond(är naturlgt blond)men först blir det en avfärgning av håret och

sedan köpa blond hårfärg,får se hur det blir,men troligtvis blir jag blond till veckan,så håll utsik efter bilder...

Av sandra lindskog - 4 september 2010 15:20

Håller på med en ny design,så min blogg kommer att se konstig ut ett tag

Av sandra lindskog - 4 september 2010 12:04

Är hos min bästa kompis Sandra,hennes mamma kom och hämtade mig igår(jättesnällt)igår badade vi zoe först och sen badade vi och hade på ansiktsmasker och myste.Sen på kvällen blev det att vi kollade på en jättebra film och
åt chipps,godis,chokladbollar.
Nu ligger vi i sängen och kollar på skärgårdsdoktorn säong 2(jättebra serie).
om ungefär 1 och en halv timme blir det att ta bussen hem.
har haft en jätebra och rolig dag hos Sandra.Bilder kommer senare.Nu blir det att fortsätta kolla på skärgårdsdoktorn.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards