Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2016

Av sandra lindskog - 29 augusti 2016 20:24

Ja i helgen så har jag målat om säng ramen,sängborden och byrån blev hur fint som helst,fick lite katt tassar med på byrån å dom får såklart vara kvar : D.
Sen så har jag myst med katterna <3 <3 och bara tagit det lugnt och skönt,var till en av mina bästa kompisar igår å åt god mat och hjälpte henne med lite saker mm.
Med foten/fötterna går det bra men får blåsor av sulorna kan inte ha några skor känns det som å det är jätte jobbigt så på Torsdag ska jag åka till Gävle å få det fixat så att jag kan ha skor igen.
Kollade på ett program på TLC som heter "Candy quinn" handlar om en tjej som har en godisaffär och man kan beställa godis skulpturer osv jätte duktig är hon/dom.

Idag har jag varit och uträttat ett ärende sen så har jag handlat och städat å fixat lite å snart kommer min minsta lillebror och sover över för han ska jobba tidigt imorgon.
Just nu kollar jag på "Sofias änglar"mycket tårar blir det,man kan inte hålla tillbaka tårarna det går bara inte förra avsnittet var också jätte jobbigt å tårarna bara rann.

Katterna mår bra dom bråkar ena stunden men sen är dom bästa kompisar och sover tillsammans det får mitt hjärta att smälta <3 <3 ,mina katter är underbara Nisse är så himla gosig och han tycker om att sova i mitt knä när jag kollar på tv å får mycket med pussar <3 Max han är gosen min tycker om att ligga på min bröstkorg på morgonen å älskar glitter bollar <3

Av sandra lindskog - 29 augusti 2016 18:12

Av sandra lindskog - 25 augusti 2016 20:29

Av sandra lindskog - 25 augusti 2016 20:24

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards