Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under mars 2018

-

Av sandra lindskog - 29 mars 2018 00:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 26 mars 2018 23:48

Ja idag har jag varit hos tandläkaren igen och dragit ut den 2 visdomständen var inte så nervös då jag gjort det förut och nu visste jag hur det går till och vad dom kommer att göra ,var nervös dagarna innan men det gick bra tycker jag blev bedövad halva tungan och halva käken kändes konstigt men det gick .
Så nu är jag äntligen klar med utdragning av tänder och kan äntligen andas ut är bara några hål som ska lagas sen är jag helt klar och det kommer bli jätte skönt .
Igår natt blev det sommartid och då blir dagarna ljusare mm tar ett tag för kroppen att ställa om tänk att snart är det sommar och värme och annat roligt som ska hinnas med ska gå på "Skools out"då kommer Kris som vann idol och sen grillnatta och sen ska jag gå på Stiftelsen och Nordman det ser jag fram emot .

Nej nu sover mina pälsklingar och det ska jag göra med snart ska kolla på senaste avsnittet av "Unga Föräldrar" först ,imorgon blir det en sväng på Willys och sen hem och vila då jag inte får anstränga mig så mycket pgv tanden .
I helgen är det Påsk och den firar jag hos Mormor och Harry mf ,sen hos Mamma och Pappa och syskonen ska äta massa god mat och mycket godis och ägg å bara mysa .

Nu säger jag God Natt KRAMAR

Av sandra lindskog - 21 mars 2018 21:13

Kollar på finalen av detta program vet inte vilken jag håller på ,vem är eran favorit???

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

-

-


Skapa flashcards