Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2015

Av sandra lindskog - 31 augusti 2015 15:14

Ja idag har jag rensat garderoben å vikt alla kläder å lagt in dom igen ,
Sen så har jag dammsugit och plockat lite mm.
Om en stund ska jag cykla till Sandra och hennes familj och vara där osv ,
Imorgon ska jag fortsätta städa och rensa några skåp å fixa å dona.
Ska ta något att äta och kolla på tv innan jag ska cykla iväg.

Ha en fortsatt bra dag mina läsare. ...

Av sandra lindskog - 31 augusti 2015 01:03

Av sandra lindskog - 30 augusti 2015 17:30

Av sandra lindskog - 29 augusti 2015 23:51

Av sandra lindskog - 29 augusti 2015 19:58

Gjort lite smycken, tar imot beställningar med så skriv en kommentar om ni är intresserade : )

Av sandra lindskog - 29 augusti 2015 00:12

Ja igår så tog jag sjukrese bussen till Gävle skulle träffa han som gör inlägg och skor mm.
Var nervös inför resan men det gick hur bra som helst,kan inte ha strumpor på mig har provat både långa och korta men dommnar bort efter kanske 5 min så då måste jag ta av mig dom det gör för ont å jag tycket att jag blir mer och mer bortdomnad å det tyckte han var konstigt så han ringde han som opererat foten å jag har tid till han den 10 September å då ska han kolla på foten om det tex är en nerv som är i klem eller om det är något annat. Å sen så ska han besluta om det blir operation på den andra foten med. Och om jag får bestämma så vill jag det , det är värt det .
Men först så måste den vänstra bli bra kanske behöver en till operation på den foten men får se vad han säger.
Sen efter jag varit där så gick jag på stan medan jag väntade på tåget hem som gick vid 12.10 fyndade ett linne på " Gina Tricot "
Sen när jag var i Bollnäs igen så träffade jag på Sandra,Aiden och hennes mamma .
Gick på stan en sväng med Sandra och Aiden mysigt var det : ) gick runt och kollade i lite affärer och pratade osv .
Sen blev det hem och ta ett bad det behövdes efter en lång dag, var hur skönt som helst å sen blev det film och mysa med mina pälsklingar <3 <3 å tända ljus.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards