Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2015

Av sandra lindskog - 30 december 2015 00:15

Kärleken går inte att beskriva till mina underbara pälsklingar, matte älskar er sååå otroligt mycket <3 <3

Av sandra lindskog - 30 december 2015 00:11

Min fina fjäril som skiftar färg som jag fick av Sandra idag ,älskar den tusen tack <3.Fick även flera saker bilder kommer imorgon.

Av sandra lindskog - 30 december 2015 00:08

Har haft en liten julafton idag hos Sandra och hennes familj Och Maria och hennes son,vi har ätit god mat, pratat ,bytt julklappar mm.
Har haft en jätte mysig dag med andra ord, nu ikväll har jag inte gjort så mycket har myst med katterna och kollat på tv och badat .
Jag älskar att bada brukar bada 1-2 gånger om dagen : ),
Var jätte kallt igår och idag bara snön som fattas nu var konstigt att det inte var snö på julafton.
Igår så var jag på mellandagsrean köpte en jätte fin cardigan på såfin,2 linnen + nagellack på åhlens och på rusta blev det 2 plädar,julpapper+ettiketer, en prydnads isbjörn,dekorations band att ha till pyssel, batterier mm.
På Torsdag är det nyårsafton då spenderar jag den i Rengsjö med 3 rätters middag mm,är bara 2 dagar kvar av 2015 känns konstigt men har hänt ganska många saker detta år har blivit opererad, blivit moster för andra gången <3,hittat på saker med familjen ,firat födelsedagar mm.

Nej nu måste jag sova för imorgon ska jag tvätta undan lite innan nyår så jag har det gjort.
Har även slagit rekord i antal blogg läsare, ni anar inte hur mycket det glädjer mig ,är såå glad att ni läser min blogg så tusen tack alla ni .Ni är underbara<3, kom gärna med förslag om vad ni vill att jag ska skriva om.

GOD NATT. ...

Av sandra lindskog - 26 december 2015 21:33

På Julafton blev jag moster för andra gången : D <3 stort grattis till er båda

Av sandra lindskog - 24 december 2015 09:26

Jag ,Nisse och Max önskar er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År.

Av sandra lindskog - 21 december 2015 08:25

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards