Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2011

Av sandra lindskog - 30 maj 2011 23:53

 



<3 GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG <3

Av sandra lindskog - 30 maj 2011 23:46

Har nyss kommit hem efter att ha varit hos min kompis och hennes familj,hade en jättetrevlig kväll med god mat och film mm.

Möttes av en gosig Nisse<3 när jag kom inanför dörren,när jag satte mig vid

datan fick jag massa pussar av Nisse och nu hoppade han upp i mitt knä,så ska ta och

gosa med honom en stund innan jag ska sova.


lyssnar på en låt som heter "Rör vid min själ" den är så bra.



GodNatt

Av sandra lindskog - 30 maj 2011 17:01

den låten lyssnar jag på just nu,går inte att lägga upp låten här,är konstigt för det brukar gå

.Ska snart cyckla iväg till en kompis och vara där en stund,sen ska jag hem

och gosa med Nisse<3,köppte jordgubbar idag igen är supergott var in på en matafär med och köpte lite behövande saker mm.....

Av sandra lindskog - 29 maj 2011 18:22










Har beställt dom här 2 böckerna,dom ska vara jättebra,blir ungefär 80 kr för båda och det är fraktfritt också,det är bra.

Bra med böcker nu till sommaren,då kan jag sitta ute på balkongen i solen  och läsa lite.



Ha en fortsatt bra dag!!!!! 








 




Av sandra lindskog - 29 maj 2011 16:23


Håller på att städa just nu,men ska snart ta en paus och kolla på någon film och en serie och äta lite.



Ha en bra dag/kram 

Av sandra lindskog - 27 maj 2011 14:04

Har inte gjort så mycket idag,var och handlade på morgonen och när jag kollade på min telefon hade jag ett missat samtal från hc,skulle tydligen vara där kl.10.00 istället för 11.00 som jag trodde,så skyndade mig dit och fick komma in nästan på en gång,min tå såg jätte svullen ut och så fort man nuddar den så skriker jag rätt ut,får se om det ser bättre ut till nästa gång,om jag får feber eller något annat skulle jag åka till akuten så får hålla koll.


Nu snart ska jag fixa mig iordning,sen blir det marknad på stan med mina 2 minsta syskon,ska åka någon karusel mm,får se om man hittar något.




Ha en jättebra dag!!!!!

Av sandra lindskog - 25 maj 2011 22:32

Min kväll har bestått av att fira min lillebror som fyller 14 år idag,så säger ännu ett stort grattis till honom.

Har presis kommit hem och Nisse<3ligger på soffan och sover,ska göra det med men i sängen så klart.


min kväll består nu av




   

Av sandra lindskog - 25 maj 2011 16:01


Sitter och lyssnar på denna låt nu,känns verkligen att sommaren är på väg

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards