Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2023

Av sandra lindskog - 27 februari 2023 22:31

Ja helgen var mysig var i Rengsjö och hjälpte till att passa min äldsta lillasysters barn och vi hade även besök av min minsta lillebror vi lekte och åt god mat å kollade på Melodifestivalen, åkte också pulka och madrass med alla + min storebror och hans familj hade fint väder med hela helgen .
Solen värmer verkligen nu när den är framme får lite vårkänslor, i natt var min magkatarr väldigt jobbig men peppar, peppar ta i trä så är det bättre nu väntar på att få en tid då dom under narkos ska gå ner med en slang i halsen och kolla så det inte är något som är fel får tid Mars /April mågon gång hoppas det finns tid snart för jag vill få det överstökat.
Idag har jag tagit det lugnt och handlat lite och börjat kolla på en serie på Cmore som heter Kapningen den är jätte bra och spännande så den rekommenderar jag till er som inte sett den imorgon ska jag till Röda korset en sväng och kanske lidl och sen hem för ett möte sen blir det vila och ta det lugnt resten utav eftermiddag/kvällen.

Ni får ha det så bra som ni kan ,nu ligger jag i sängen och myser med mina pälsklingar <3 <3 och kollar runt lite på Facebook och Instagram mm innan jag ska ta och sova börjar bli lite trött ,God Natt .....

Av sandra lindskog - 23 februari 2023 15:45

Av sandra lindskog - 16 februari 2023 23:23

Hej på er hoppas allt är bra med er med mig är det så där ska göra en undersökning på min mage imorgon så är jätte nervös men det går nog bra hoppas jag ,en positiv sak är att jag är frisk från min förkylning har bara lite hosta kvar tog nästan 2 veckor att bli frisk har ni klarat er från förkylningar?.
Ska bli skönt att ta helg efter undersökningen ska bara mysa runt och bara njuta, är Melodifestivalen på Lördag och mina favoriter är Nordman älskar sådan musik .
Nej nu ska jag kolla på en serie innan jag ska sova ni får ha det så bra så hörs vi någon dag i veckan ,trevlig helg till er alla och glöm inte bort att du är värdefull och du duger precis som du är.

GOD NATT.....

Av sandra lindskog - 16 februari 2023 23:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards