Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under november 2022

Av sandra lindskog - 30 november 2022 19:45

Ja idag har jag tvättat nästan hela dagen och jag har tvättstuga i huset framför mig så det blir jobbigt att springa upp och ner men man får bra kondition iallafall, imorgon ska jag diska och göra ett pepparkaks hus hoppas det inte går sönder som förra året då gick ena väggen sönder men jag lyckades laga den .Kör på vitt,guld och grönt i år (bilder kommer)sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske bara ta det lugnt och mysa med mina pälsklingar <3 <3 ska klippa klorna på dom och borsta dom .
Nu ska jag kolla klart på Robinson och sen ducha och mysa ner mig i soffan med katterna <3 <3.

Av sandra lindskog - 30 november 2022 19:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 24 november 2022 23:37

Hej på er dom senaste dagarna har jag varit så trött och haft huvudvärk och varit orkeslös,yr och öronsus mm vet inte vad det är ,misstänker att jag har järnbrist igen men vet inte får kolla upp det om det inte blir bättre jag vill vara mig själv igen.
I Måndags var jag och handlade lite och på Tisdagen var jag och uträttade lite ärenden och köppte 2 julklappar och sen hem och vila och sedan ta bussen till Söderhamn för julklapps shopping, var på Dollar,ÖB,Rusta hittade till alla förutom 2 st som jag ska köpa nästa vecka ,sen är jag klar men ska unna mig någon julklapp till mig själv som är från katterna <3 <3 .
Sen på Onsdagen så tvättade jag nästan hela dagen fast jag egentligen inte orkade men det måste göras ändå sen började jag känna så som jag nämnde i början så får se om det blir bättre eller om jag måste få hjälp att kolla vad som är fel ,för något är det.
Är det någon här som känner igen symtomen ?,idag har jag inte gjort mycket har slagit in en present till min minsta lillasyster som fyller år på Söndag och då är det också 1 Advent (såå mysigt)jag älskar julen och allt som hör till tex.baka,pepparkaks hus,pyssla, julpynta,gå runt i pyamas och kolla på julfilm,träffas hela familjen mf ,julmaten ,få och ge bort julklappar mm och snön,julgodis,uppesittarkvällen .
Det är den bästa tiden på året jag älskar verkligen julen ,tycker ni om julen ? Imorgon ska jag på ett möte på morgonen och sen hem och packa lite för att sedan åka till Mamma och Pappa över helgen,vi ska äta god mat och kolla på Idol finalen,hejar på Nike hon är såå bra hon måste vinna,sen ska vi på kalas på Lördagen och på Söndagen blir det att adventsfika och bara mysa .
Nu ska jag ta och sova så jag inte blir för trött imorgon när jag ska på ett möte ,ska hämta katterna och se om dom vill sova hos mig <3 <3 och lyssna på någon avslappnande berättelse på min surfplatta.
Blev ett ganska lågnt inlägg ser jag men jag behövde få ur mig lite saker och lätta på hjärtat lite.

God Natt och sov så gott .....

PS.glöm inte bort att du är värdefull och du duger precis så som du är .

Av sandra lindskog - 22 november 2022 19:23

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards