Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2018

Av sandra lindskog - 29 december 2018 02:17

Älskar verkligen Nellys kläder och hittade några på rea som är såå snygga ,får se om jsg beställer senare.

Av sandra lindskog - 28 december 2018 01:13

Haft en underbar Jul, firade jul i förväg med katterna <3 <3 dom fick godis och ett hus med ingång från båda håll och det var en klösbräda i huset sen så fick dom en leksak med kattmynta i ,som dom är helt tokiga i.
Ägnade mig åt katterna helt och gosade och myste med dom <3 <3.

Sen hem till Rengsjö och klä granen och lyssna på julmusik sen blev det Uppesittarkväll hos storebror och hans familj mf ,vann 200 kr då jag hade dubbel lott .
Blev bjuden på skinkmacka och massa gott ,sen åkte vi hem och myste lite och sen var det Julafton öppnade lite paket pch åt tomtegröt och sen blev det att kolla på " Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul " och sen åkte vi till Mormor och Harry <3 <3 och åt julmat mm fick massa fina julklappar <3 <3.
Sen på juldagen blev det julmat mm i Rengsjö <3 <3

Haft en jätte mysig tid med familjen mf behövde verkligen det ,umgås och bara slappna GOD FORTSÄTTNING <3 <3

KRAM

Av sandra lindskog - 26 december 2018 14:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 23 december 2018 00:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 22 december 2018 23:51

Av sandra lindskog - 22 december 2018 20:33

Kollar på " Jul med Carola " såå bra <3 <3

Av sandra lindskog - 22 december 2018 01:25

Hej på er alla nu är jag tillbaka här på bloggplatsen.se då den här krånglat väldigt mycket ,så nu håller jag alla mina tummar och tår för att det ska funka igen.
Har massa bilder och uppdateringar om massa saker som hänt den senaste tiden som jag kommer att dela med mig av här på bloggen så håll utkik.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med mina pälsbollar och sova och bara mysa i sängen med en bra serie antingen " 7 th heaven " eller " Rederiet "

Är såå glad att vara tillbaka STOR KRAM TILL ER ALLA

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards