Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under november 2010

Av sandra lindskog - 30 november 2010 18:44

är så förbannad på Soc har inte fått pengar så har inte kunnat handla mat men ringde dit så får nog troligtvis pengar imorgon.

Fick låna lite pengar till mat av mamma(snällt)så nu är kylen full igen,så skönt:  ),har varit till Erixhjälpen med,köppte julgranskulor,2 jul ljustakar och en låda som man kan ha bestick i.

Nu ikväll har jag försökt ladda upp bilder men det går inte och det gör mig

så jävla förbannad.Har gjort maränger och dom blev gordthända,sen har jag varit ute och gått,har fått det som hemläxa av min kurator.

Senare blir det att kolla på Halv 8 hos mig,Entligen hemma och 112 på liv och död äta maränger och dricka julmust och gosa med Nisse...just nu ligger han och sover i mitt knä,sötnosen min<3.


Ha en bra kväll.puss

Av sandra lindskog - 29 november 2010 20:32

kom på att det var 1 advent igår(lite efter:  ),)Har varit och pratat med min kurator idag på Vuxenpsyk,det gick bra och hon hade pratat med min läkare och jag kommer att fortsätta bli sjukskriven.

Har inte gjort så mycket mera idag fast har gått en sväng nu ikväll och sedan badat och nu myser jag med Nisse.


GodNatt...puss...

Av sandra lindskog - 28 november 2010 20:45

Är i lägenheten och fixar,men det går inte att ladda upp bilder från idag(julskyltningen)och andra bilder,så är förbannad,imorgon blir det Vuxenpsyk mm.Updatering kommer under morgondagen...

Nu blir det mys med Nisse och kolla på Beck och Ensam mamma söker,finalen.


God Natt på er alla,Puss...

Av sandra lindskog - 27 november 2010 11:25

  

Av sandra lindskog - 27 november 2010 11:19

Av sandra lindskog - 26 november 2010 19:17

Är i Rengsjö,eller kom hit igår eftermiddag har inte gjort så mycket,men i morgon fyller min lillasyster 10 år.Gud vad stor hon blir,det känns som om det inte var länge sedan hon var liten bebis och jag fick bära henne:  ),så imorgon blir det firande av henne och då kommer det massa folk och då blir det jobbigt,men får hoppas att det går bra och inte slutar som det brukar göra,senare ikväll eller vid 20.00 blir det idol och sedan någon film,men det är sådant som visar sig.

På Söndag är det julskylltning,och då ska jag absolut dit,ska gå med min lillesyrra tror jag,och sedan ska jag till lägenheten och städa inför julen och sätta upp julgardiner och adväntsljustakar och julpynta.

Ska snart äta,men jag är på dåligt humör,så funderar på att gå och krama min sötnos Nisse,


Ha en fortsatt bra dag,puss............

Av sandra lindskog - 26 november 2010 19:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 24 november 2010 11:44

Har nyss kommit hem efter en sväng på stan,var först på Helins och lämnade in en lått eftersom att jag vann 50 kr när jag fyllde 21 och efter det gick jag till Apoteket och köppte Ipren och sedan vidare mot Soc och lämnade papper så att

jag får pengar och sedan kollade jag runt lite,kollade på julklappar och hittade eventuelt en kläning som jag ska ha på julafton,efter det gick jag till Lidel och handlade lite.Sen när jag kom bort till min lägenhet så träffade jag Sara Eriksson,vi pratade mm(trevligt).Dom bor inte alls långt bort från mig så funderar på att

hällsa på när jag får tid.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards