Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under mars 2017

Av sandra lindskog - 27 mars 2017 01:20

Min helg har varit jätte bra i Fredags så blev det storstädning och äta räkmacka å mys med mina pälsbollar <3 <3
å kolla på " Lets Danse " sen på
Lördagen så var jag ute och
fotograferade lite å sen var jag på ljusparty hos en kompis ,alla ljusen doftar så gott skulle kunna köpa allihopa,
fanns en som doftade ananas skulle kunna äta uoo den den luktade så
otroligt gott .
Sen så vart det utlottning av 2 ljus och jag vann ett jätte fint ljus .

sen kolla på bandy och Bollnäs fick silvret,trodde dom skulle vinna men är så stolt över Bollnäs ändå dom är vinnare för mig oavsett guld eller silver .
Grattis Bollnäs <3 <3

Blev att göra pizza på kvällen och kolla på "Talang" sen kom Pappa förbi en snabbis.
Idag åkte jag till Gävle med Sandra å Jocke och hämtade dom 2 minsta barnen
,blev bjuden på glass å mat på Ikea
tusen tack <3 <3 .
Vi hade en jätte mysig dag i Gävle ,sen hem till Sandra en sväng och nu har
jag badat och gjort fruktsallad å kollat på
"Teen mum 2".
Å nu så ska jag ta och försöka sova lite ,hoppas katterna vill sova hos mig inatt mina pälskligar <3 <3 <3 <3

God Natt mina bloggläsare

Av sandra lindskog - 23 mars 2017 18:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 22 mars 2017 21:22

Ja som rubriken lyder så har jag handlat för veckan och tvättat lite eller ganska
mycket,var ner till tvättstugan och skulle hämta tvättkorgen sen glömde jag bort att jag hade lagt tvätt i tumlaren så glömde
ta med mig den andra säcken som
jag har ren tvätt i,är trött å har inte mitt minne på min sida idag.
När jag handlade så såg jag att dom hade extra pris på räkor så jag kunde inte motstå (älskar räkor).
Har varit fint väder idag men så fort det blir sol så blåser det storm är så tråkigt vill kunna sitta ute i solen utan blåst,
imorgon så ska jag ut och gå en sväng och fotografera lite å laga pizza hade jag
tänkt.
Nu kollar jag på "Sister Wife" och efter det så ska jag göra kvälls fika och kolla på "90 days to wed" sen blir det att sova och
kolla på film i sängen.

GodNatt

Av sandra lindskog - 20 mars 2017 00:34

Ja min helg har på Fredagen spenderat hos kompisar först kom Maria och hennes son och hämta mig
sen åkte vi till Röda korset och kollade lite där sen vidare till Ica och handla lite gott å sen vidare till Sandra och hennes familj,åt god mat pratade och hade det jätte mysigt blev film å godis mm på kvällen såg en skräckfilm som var jätte bra å läskig .
Sen på Lördagen så åkte jag ,Maria och hennes son till Albert och Herbert och gick runt där och kollade å jag hittade ett jätte fint diadem med bling bling på (Bilder kommer).
Sen så när jag kom hem så var jag jätte trött så tog det lugnt hela dagen och kvällen å myste med mina pälsbollar <3 <3 och åt godis å kollade på Talang var en som var ut sist som sjöng sååå otroligt fint han kommer att vinna känner
jag på mig ,idag så har jag myst runt i morgonrocken och kollat på tv mm och nu ikväll så var det sista delen av "Innan vi dör" den serien älskar jag den är så spännande man blir helt fast hoppas det kommer en
till säsong,var en av dom bästa serierna som jag kollat på så den kan jag rekommendera till er alla som inte har sätt den .
Har varit fint väder och varmt ute så jag har fixat ute på balkongen så nu längtar jag tills jag kan börja plantera ska ha smultron och jordgubbar sen så ska jag ha pelargoner i två krukor och kattgräs i en avlång kruka så katterna får äta lite (Bilder på balkongen kommer inom kort).
Ska köpa nya krukor och ett parasoll och dynor och en duk å lite fina ljuslyktor sen är balkongen klar kommer
bli så himla fint kommer använda balkongen jätte mycket nu i vår/sommar och katterna älskar att vara där ute ,dom njuter verkligen <3 <3,har gjort ett katthus som jag har där ute som dom kan sova i å ha det mysigt å har ställt den på en plats där det inte kan regna och där det är skugga hela tiden dom har även en vatten skål där ,det behövs när det är varm ute.
Har badat och ätit lite choklad och nyponsoppa å nu har jag bädda ner mig i sängen med en sovande Nisse på fötterna och Max sover någon annan stans .
Den här veckan så står tvättning på listan och städa och rensa bort saker från alla skåp mm å handling och träffa min kurator sen vet jag inte vad mer jag ska göra men det dyker vell upp något som jag har glömt,nu ska jag
ta och läsa lite bloggar och kolla runt lite får hoppas jag kan sova inatt har så svårt att somna å vaknar tidigt å är trött dygnet runt men det vänder nog hoppas jag.

Godnatt mina bloggläsare

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards