Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2016

Av sandra lindskog - 29 april 2016 21:21

Såå fina badkläder älskar färgen och mönstret

Av sandra lindskog - 28 april 2016 17:52

<3 super god <3

Av sandra lindskog - 27 april 2016 17:50

Ja den här veckan har jag haft fullt upp och ännu är inte veckan slut ,
Igår kom min sjukgymnast och kollade på foten och fick även tränings program som jag ska göra varje dag så det blir mycket träning som gäller nu men det går nog bra ska jag se.
Sen kom en till person och sen träffade jag min kurator vi åt lunch på "Roys" och sen gick vi på stan ,var in på Såfin och där fyndade jag ett linne .
Imorgon ska jag följa med mamma och handla lite hade jag tänkt och ska också kolla på en födelsedagspresent till min äldsta lillebror som fyller år snart är så svårt att komma på vad jag ska köpa bara men någonting borde jag hitta ,sen ikväll så ska jag kolla på "Maria Wern" och någon film och tända ljus å mysa med mina pälsbollar <3 <3,vet inte vad det är med dom 2 dom hoppar på å biter varandra och bråkar och har sig dom gör även så på nätterna det tycker inte jag om ,men dom är vell inne i en sådan period men efter bråken kan dom sova med varandra så det är bra .
Nej nu ska jag ut en stund och få lite luft innan "Dr Queen" börjar på tv n ,ska
Hinna bada med .

Ni får ha en fortsatt bra kväll KRAM
Å tusen tack för att ni alla läser min blogg det betyder jätte mycket <3

Av sandra lindskog - 27 april 2016 17:35

Av sandra lindskog - 26 april 2016 16:12

Varit på stan idag och fyndade detta fina linne : D perfekt nu till sommaren.

Av sandra lindskog - 25 april 2016 14:34

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards