Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juni 2022

Av sandra lindskog - 29 juni 2022 23:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 27 juni 2022 20:37

Ja idag är det jätte varmt ute och jag har varit och handlat i värmen men det gick bra och jag kom ihåg nästan allt på listan.
I Fredags var det Midsommarafton och det var den varmaste Midsommarafton på 50 år sa dom ,åt lax,sill,potatis,sås och grönsaker på dagen och sen åkte vi till ett ställe och fikade och sen hem till dom igen och grilla och spela kubb och badminton, avslutade med att grilla korv.
Har haft en jätte mysig Midsommarafton var roligt att träffa alla sen resten utav helgen tog vi det lugnt i värmen och badade och myste mm.
Imorgon ska jag köpa lite bussbiljetter och sen ska jag till Röda Korset och kolla lite får se om jag hittar något ,sen på Onsdag ska jag tvätta om det finns tid och på Torsdag ska jag städa och fixa lite och på Fredag åker jag till Rengsjö får se vad det blir för väder och vad vi hittar på .
Veckan som kommer har jag inte så mycket planerat ska handla och tvätta och städa ,saker som man måste göra och ska mysa mycket med mina pälsklingar <3 <3 älskar dom såå himla mycket.
På Tisdag börjar äntligen "Allsång på Skansen" Sanna Nilsen är så bra programledare och sköter det så bra men det blir hennes sista år och det är tråkigt får se vem som tar över efter henne,nej nu ska jag fortsätta kolla på "Dr Quinn " och sen ta en duch och mysa med mina katter <3 <3 och kolla lite på tv innan jag ska sova,hoppas mina sötnosar vill sova hos mig inatt annars hämtar jag dom är såå mysigt när dom sover hos mig .

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen.

Av sandra lindskog - 23 juni 2022 20:54

Ja idag har det varit varmt riktig sommar värme och jag har tvättat och städat lite och fixat ute på balkongen, å myst med mina pälsklingar <3 <3 nu kollar jag på " Dr Quinn " innan jag ska ta en duch och kolla på mer tv innan jag ska sova.
Imorgon är det midsommarafton och då åker jag till Rengsjö och firar där kommer bli jätte mysigt ska bli den varmaste midsommaren på 50 år säger dom,får se om det blir lite badning om det inte är för kallt i vattnet.
Bilder från imorgon kommer under dagen ,med foten är det så där fick ont vissa stunder idag så fick vila lite och då blev det bättre.

Nej nu ska jag ta och fortsätta kolla på tv mm,och kom ihåg att du är värdefull precis som du är <3.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards