Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2022

Av sandra lindskog - 31 juli 2022 00:12

Grattis Nisse på 12 års dagen, matte ÄLSKAR dig <3

Av sandra lindskog - 23 juli 2022 18:36

Hej I värmen helgen spenderar jag hos Mamma och Pappa ute på landet igår regnade det jätte mycket men ingen åska som tur var.
Imorgon får vi se vad vi hittar på och skulle bli varmt tror jag om dom inte har ändrat något,ikväll blir det nog att sitta i deras uterum och äta och mysa hjälpte till att plocka hallon och smultron tidigare idag ska nog gå och kolla om det finns vildhallon Imorgon hoppas dom inte har torkat bort nu när det har varit så varmt,älskar hallon och jag behöver fylla frysen lite och blåbär måste jag också plocka.
På Måndag är det Grillnatta och Tomas dileva kommer dit men jag ska gå en sväng på dan när det inte är så mycket folk får se om jag gör några fynd ,sen ska jag stor handla också delar nog upp det på två dagar tror jag.

Nej nu ska jag ta och kolla runt lite på Facebook och instagram innan vi ska äta lite mat,blir bulgur och grillspett och korv och sallad det är såå gott med egen odlad sallad,gurka,tomater mm tänk att det blir något som man kan äta utav ett frö.
Det är så häftigt, ni får ha en fortsatt trevlig helg och njut av värmen....

Av sandra lindskog - 21 juli 2022 00:53

Grattis Max på 9 års dagen,matte ÄLSKAR dig <3

Av sandra lindskog - 20 juli 2022 16:54

Hej på er alla i värmen igår var jag till Uppsala för magnetröntgen på vänster fot och det gick bra och nu tar det någon vecka tills jag får svar på om senan är tillräckligt stark .Får hålla tummarna för det och då förhoppningsvis blir det operation,så bara att vänta och se.

Idag har jag tagit sovmorgon och sen en sväng till Lidl och nu ska jag äta lite mat och sen ikväll ska jag iväg och fira Mormor som fyllt år kommer bli mysigt.
Sen när jag kommer hem ska jag ta en duch och mysa i soffan framför lite serier och gos med mina pälsklingar <3 <3.
Är väldigt varmt idag och imorgon ska bli ännu varmare säger dom sen ska det bli svalare väder och lite regn och kanske lite åska.
Nej nu ska jag äta och slå in paket ni får ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll så hörs vi snart igen.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards