Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2011

Av sandra lindskog - 31 juli 2011 18:15

   






Ikväll är det säsongspremiär för One Tree Hill     VÄRLDENS BÄSTA SERIE.....

Av sandra lindskog - 30 juli 2011 09:16

     



  GRATTIS MY DARLING,PÅ 1 ÅRS DAGEN.I LOVE YOU  

-

Av sandra lindskog - 29 juli 2011 22:12



Av sandra lindskog - 28 juli 2011 23:01

   

Av sandra lindskog - 26 juli 2011 19:35

 

Gud vad hemskt det som hänt i Norge,finner inga ord,kan inte fata att det hänt,och fattar inte hur i helvete man kan göra en sådan sak.Det är så otroligt hemskt det som hänt  

Av sandra lindskog - 26 juli 2011 17:50

ja igår var det Grillnatta och mycket med folk som vanligt,var där med Sandra och hennes barn,gick i jätte många afärer köppte 1 väska och 1 tröja,sedan gick vi till Lågnäs och kollade på Erik Saade träffade Sandras syster och hennes

kompis.

Sedan gick vi och åkte karusäller,jag och Sandra åkte två st och i ena så blev det ett sådant tryck bakot så att jag slog i huvudet bakot,blev aldeles yr och konstig sen började det att regna och när vi kom hem till henne var vi jätte blöta,van en kanin också,blev ilamående och såg konstigt när vi kom hem,så var till Sjukuset och kollade upp det,dom tog puls och blodtryck och det såg

bra ut,sen kännde dom igenom mitt huvud och min nacke,skulle åka hem igen men om det blev värre så skulle jag åka tillbaks.


Sen idag har jag varit med Sandra,hennes 2 barn och hennes mamma på stan,kollade på Moje och barna åkte karusel(det största).

Hade en jätte trevlig dag,och gud vad varmt det var,vi höll på att smälta i denna värme.



Men en sak är säkermjag åker då aldrig karusell igen,efter igår.Var en liten

flicka som åkte före oss och hon slog också i huvudet,varför har dom såna karuseller?om man gör sig illa på dom.





Ha en bra dag alla.....


Ps.nu ska jag baka negerbollar om jag har allt,sen ikväll blir det ALLSÅNG och Morden i Midsummer mm

Av sandra lindskog - 26 juli 2011 17:30

             


Har beställt detta från Gina Tricot,blev inte dyrt alls gick på ungefär 300,betalar i slutet av nästa månad.Skönt med lite nytt.....

Av sandra lindskog - 25 juli 2011 10:48



Vid 2 tiden ska jag iväg till Sandra,sedan vid 6 tiden ska vi göra oss klara för att gå ner på Grillnatta.

Ska nog gå i alla afärer tror jag att det blir,får se om man hittar några fynd mm,sedan vid halv 8 är det ERIK SAADE    sedan efter det ska vi gå i mera afärer,kommer bli en jätte mysig dag.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards