Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2011

Av sandra lindskog - 7 februari 2011 17:35

Har en ny blogg på blogg.se,den är inte riktigt klar än men kan inte vänta så kommer att blogga där istället men jag kommer att ha kvar den här bloggen också.


min nya bloggadress är http://lindskogsandra.blogg.se/?tmp=07173322,

så ni kan fortsätta följa mig.


Ha det så bra alla,och hoppas att alla som följt mig kommer att fortsätta göra det fast på min nya blogg...

Av sandra lindskog - 4 februari 2011 13:22

Nisse<3är i buren har packat allt det snöar och jag har nya kläder på mig,det är fredag idag och nu ska vi hem till Rengsjö för Fredagsmys kan det bli bättre?.

Får se vad helgen har att erbjuda,kanske en sväng till stan mm.Skulle inte sitta fel;  ),

 

Nej nu ska jag kolla att jag har packat allt och sedan beger vi oss mot bussen...

 

Ha en bra Fredag och helg,puss och kram.

Av sandra lindskog - 3 februari 2011 11:27


Är förkyld,eller blev det igår hade feber då också.Men måste handla mat och hämta ut medisinen så gjorde det ändå.

 

Nu ska jag mysa med Nisse<3 och kolla på High cshool musical 3

och senare instängd(skräckfilm)

  

Av sandra lindskog - 1 februari 2011 19:14

Ja idag är det den 1 Februari,hon som jag har på Soc ringde mig och jag kommer att få hjälp med skor(pengar)det är speciella skor,hon sa också att hon skickat min ansökan om pengar idag så får förhopningsvis pengar imorgon.Behöver handla mat och hårfärg mm och hämta ut medicinen,för har nästan slut.Sen ska jag betala räkningar och jag som hatar räkningar...,

Ska snart städa lite och sedan har jag inte bestämnt om jag ska kolla på Bygglov eller en film so jag lånade idag som heter "Balet Shose",men kl.21.00 ska jag se på Sofias änglar.

Nisse<3ligger och sover som vanligt,min sötnos.


  


Love you more then wourds can say <3 <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards