Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juni 2012

Av sandra lindskog - 30 juni 2012 22:58

Ja idag har det inte hänt så mycket,var till Lidel en sväng och sen hem och

mysa med darlingen och sen har jag suttit ute på balkongen och sen blev det en sväng på Långnäs

och sola lite.Kommer nog bli bränd imorgon.....


I morgon ska jag ta ett dopp i Karlslund om det blir fint väder sen blir det att gå ut med Nisse

lite och vid 6 tiden ska jag till Sandra en sväng.


Nej nu så ska jag ta och diska och fixa lite och dricka varm saft och sedan sova,

hoppas ni får en fortsat trevlig helg! 

Av sandra lindskog - 30 juni 2012 00:56

GodNatt





 

Av sandra lindskog - 29 juni 2012 18:26

   



Fixade mina naglar idag,blev jätte nöjd

Av sandra lindskog - 29 juni 2012 17:58

                             

Av sandra lindskog - 29 juni 2012 17:53

 


Har fyndat denna klänningen för någon dag sedan,den har kostar 1399 och jag fick den för 50,så jag

gjorde ett jätte fynd kan man säga,är 3 hål i den men dom kan man laga.....

Av sandra lindskog - 29 juni 2012 01:06

Ja idag har jag inte gjort så mycket,var ner på stan och köppte en USB grej som man sätter in minneskortet i

och själva grejen funkar men inte inställningen och jag blir så förbannad jämt ska allt bli fel.Har

haft otursdag i två dagar nu,inget går som jag vill och det blir fel haft sönder ett glas,spilt vatten över hela köksgolvet,USB

saken funkar inte att instalera,tappat gardinstångar,satt i halsen mm.När ska det sluta!


Nog med det nu ska jag ta och krypa ner i min varma säng med Nisse och sova,GodNatt på er alla!

Av sandra lindskog - 29 juni 2012 00:58

   





Funderar på att köpa till min darling   när han fyller 2 år den sista Juli,halsbandet är glittrigt med ett hjärtans lås

(syns inte på bilden)och hjärtat kommer det

att stå Nisse på och ett bling bling koppel,men vi får se hur jag gör.....



;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards