Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2022

Av sandra lindskog - 31 december 2022 00:12

Hej på er alla imorgon är det Nyårsafton och jag har tängt ut ett nyårslöfte och det är att jag ska äta bättre och dra ner på godis och chips mm hoppas jag kan hålla det ,har ni några nyårslöften ?
Vi ska äta god mat mm och bara mysa runt och njuta av dagen får se om dom smäller några fyrverkerier dom runt om eller inte ,ska kanske fotta lite imorgon om det blir bra väder också.

Nej nu ska jag ta och sova så jag är pig tills imorgon, ni får ha det så bra så hörs vi nästa år.....

Av sandra lindskog - 30 december 2022 23:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 20 december 2022 19:39

Hej på er alla snart är det jul och jag har köpt klart alla julklappar och nu är det bara en bingolott till uppesittarkvällen som fattas ska köpa den på Torsdsg.
Jag längtar till julen det är min favorit högtid på hela året ,tycker ni om julen ? och har ni köpt klart alla julklappar ? .
Nu ska jag ta en varm duch och sedan äta blodapelsin och kolla på lite tv med mina pälsklingar <3 <3 imorgon ska jag tvätta hela dagen nästan och kolla på julfilmer mm,ni får ha det så bra så hörs vi nog en gång till innan jul .

PS.kom ihåg att du är värdefull.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards